StarEventUs: ”Vi vil ikke lave noget som er halvt, vi går All In.”

På SKVULP vil vi gøre alt for, at du som gæst får en super god oplevelse. Det gælder både madoplevelserne, musikoplevelserne men også når du bevæger dig rundt på festivalpladsen. Vi har derfor i år blandt andet lavet et samarbejde med det seje hold fra StarEventUs, fordi de er med til at understøtte vores vision og mission med SKVULP.

Ledelsen bag StarEventUs er Alex Christensen, Alex Henriksen og Gert Olsen. De arbejder med at arrangere forskellige events, hvor de står for opbygning af festivalpladser, håndtering af frivillige og meget andet. Kort fortalt så hjælper de arrangører til at arrangere bedst muligt. Alex Christensen fortæller også, at ”ideologien bag StarEventUs er, at vi har nogle kompetencer hver især, og de kompetencer har vi så lagt sammen.”

 

Alex C., Alex H., Gert fra StarEventUs og SKVULP

Det er nogle erfarne herre som SKVULP i år har engageret som teamet bag produktion og sikkerhed. Alex C er formand for borgerforeningen i Mørkøv som hvert år afvikler Mørkøv Kræmmermarked med 120.000 besøgende, Alex H er tidligere logostikschef på VIG festivalen og Gert har været sikkerhedschef i 9 år, også på VIG festivalen. Tilsammen har de nogle stærke praktiske og sikkerhedsmæssige kompetencer som uden tvivl styrker og kommer til fordel for hele holdet bag SKVULP’17.

Med deres nye fælles virksomhed “StarEventUs” har de blandt andet en ambition om at få Holbæk på landkortet, og her mener de, at SKVULP kan noget helt specielt:

Gert Olsen: Skvulp er super fint og spændende, anderledes end så mange andre festivaler og arrangementer i Danmark. Jeg synes det er fedt med alle de her kreative ting, der kommer ind, for eksempel et reb man skal gå på eller ansigtsmaling. Desuden er der den gode energi fra de frivillige der er med, og den slags typer de er, er noget andet end dem vi møder på andre festivaler. ”

 Alex Christensen: ”Jo mere jeg arbejder med Skvulp, jo mere bliver jeg bidt af det her med, at det er en gratis festival for hele Holbæk Kommune, og ikke kun Holbæk by. Det er også sammenholdet og det med, at folk er med for at hygge sig. Man kan se at både voksne og børn rundt på pladsen sidder og hygger sig. Det er som sagt et succeskriterie for os, så det glæder jeg mig til at opleve.”

 Alex Henriksen: ”Jeg synes jeg får et kick ud af at være en del af det her fællesskab, og få tingene til at ske. Det er hele pakken med presset op til afviklingen, og at være fælles om at løfte en opgave. Der er noget fascinerende ved at få folk til at blende ind med hinanden, og få dem til at samarbejde selvom de er vidt forskellige. Det er både frivillige, som ikke tjener noget på at være med, men også leverandørerne som tjener noget på det.”

Både Alex Christensen, Alex Henriksen og Gert Olsen synes det er et privilegium at være med til de ting, der foregår i deres egen by, og især en festival som SKVULP, der kan lave så stort et event med så mange frivillig.

De arbejder allerede nu hårdt på at få skabt en fantastisk festival sammen med os fra Skvulp-sekretariatet. De fortæller selv, at de er super glade for at være med bag SKVULP, og at: ”Vores succeskriterier er at skabe en god oplevelse for vores kunder, frivillige og gæsterne på events hver gang.” På SKVULP’17  udgør Alex C., Alex H. og Gert sikkerheds- og produktionsteamet. De står derfor for sikkerhedsplanerne og opbygningen af festivalpladsen sammen med festivalleder Nadja Kalnæs og hele teamet bag SKVULP.

Alex C, Alex H og Gert fra StarEventUs og alle vi fra SKVULP glæder os til at se dig d. 2 og 3 juni 2017 🙂

Recent Posts

Leave a Comment

X